פורסם ב כתיבה

תרגיל כתיבה יומי – נושא חדש ליום שהיה

רעיון לתרגיל כתיבה: חישבו על היום שעבר עליכם וכתבו אותו כסיפור. כעת קיראו מה שכתבתם. איזו כותרת הייתם נותנים ליום זה. הביטו שוב בכותרת שנתתם? האם תוכלו לשנותה? אם קרה לכם משהו היום שהצחיק אתכם, האם תוכלו לשנות את הכותרת ל"סיפור מצחיק" ולספר את הסיפור בהתאם? גם אם אותו יום מאתגר ולא קל לכם האם תוכלו להאיר רגע בו צחקתם או הצחקתם אדם אחר או סיטואציה כלשהי שהצחיקה אתכם? רעיונות לכותרות נוספות: סיפור אופטימי סיפור על גבורה סיפור שלא נגמר סיפור עם סוף טוב סיפור אהבה סיפור מצחיק סיפור של חמלה סיפור על חברות סיפור על מסירות סיפור מזווית ראייה של מי שהיה אתכם סיפור מזווית ראייה של חפץ כלשהו לרוב כאשר אנו משנים את כותרת הסיפור שאנו מספרים לעצמנו, הסיפור עצמו משתנה לבד, בהתאם לכותרת שניתן לו. שווה נסיון. בהצלחה. 🙂
רעיון לתרגיל כתיבה: חישבו על היום שעבר עליכם וכתבו אותו כסיפור. כעת קיראו מה שכתבתם. איזו כותרת הייתם נותנים ליום זה. הביטו שוב בכותרת שנתתם? האם תוכלו לשנותה?
אם קרה לכם משהו היום שהצחיק אתכם, האם תוכלו לשנות את הכותרת ל"סיפור מצחיק" ולספר את הסיפור בהתאם? גם אם אותו יום מאתגר ולא קל לכם האם תוכלו להאיר רגע בו צחקתם או הצחקתם אדם אחר או סיטואציה כלשהי שהצחיקה אתכם?
רעיונות לכותרות נוספות:
סיפור אופטימי
סיפור על גבורה
סיפור שלא נגמר
סיפור עם סוף טוב
סיפור אהבה
סיפור מצחיק
סיפור של חמלה
סיפור על חברות
סיפור על מסירות
סיפור מזווית ראייה של מי שהיה אתכם
סיפור מזווית ראייה של חפץ כלשהו
לרוב כאשר אנו משנים את כותרת הסיפור שאנו מספרים לעצמנו, הסיפור עצמו משתנה לבד, בהתאם לכותרת שניתן לו.
שווה נסיון. בהצלחה. 🙂
הצגת נתוני שימוש
51 תפוצה של הפוסט
 
 
כל הרגשות:
Nehama Farber וMarco Sarrabia
 
 
 

מאת:

מנחה סדנאות כתיבה טיפולית סשנים בוויס דיאלוג דיאלוג מודע טיפול בכלים וקלפים השלכתיים

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.